Födelsedag..

Hej min födelsedag har varit bra jag fick ju min mobil en svart Iphone i förskott present och sen idag fick jag en låda med massa godis. Har varit i skolan efter skolan så åt vi god mat godaste maten sen så hade vi lite torsdagsmys med godis och chips och såg på tv vart en bra födelsedag men nu är jag jätte trött och skall snart sova. Och nu är jag ju 12 år med.
 
Gjorde också en no mirror makeup chellenge idag men blev för lång så måste redigera den på datorn så har inte lagt upp den med mobilen för den blev för lång men vet inte när den kommer ut snart tror jag när jag hinner redigera den.
Hörs.
// Sofia.
 

Kommentarer
Kajsa säger:

Nu har vi "veckans blogg" bloggen, delta gärna, enkla regler!

http://kajsaochtuvas.blogg.se/2013/january/vinnarna-av-dagens-blogg-veckans-blogg.html#comment

2013-01-24 | 21:45:36
Bloggadress: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback