Lyssna nu tjejer..

Hallå lyssna på mig nu tjejer okej?? Ni tjejer som säger till er själva att ni är fula säg inte så vet jag har också sagt så några gånger till mig själv men nu tycker jag bara alla är unika du jag är det. Istället för att sitta och säga dåliga saker om er själv så tänk positivt sätt er och skriv ner alla saker som är bra med er själva vi tjejer är bäst kom ihåg det vi kan ge allt låt ingen göra så att du får dålig själv känsla. 
 
Och så tycker jag ni tjejer och killar som säger rakt ut och gör kräknings ljud när man nämner ett namn kan sluta med det vad är det för något ni håller på med varför försöka sänka någon annans själv känsla det är säkert bara för ni själva har dålig själv känsla. Både du som läser det här och jag har säkert gjort något sånt här liknade jag har säkert gjort det men tänker inte göra om det.
 
Om man bygger upp en bra självkänsla hur tror ni då det känns när någon kommer och kör ner den och man får börja om att bygga upp den igen men rivs ner varje gång när man hör ett sårande ord. Har själv varit med om att någon har rivit ner mitt självförtoende och vet att det tar tid att bygga upp igen, man kanske inte tänker på hur mycket ett självförtoende betyder men det betyder mer än vissa kan ana.
 
Jag tänker inte låta någon förstöra mitt självförtroende och självkänsla kommer inte förstöra någons annans heller. Tänk på det tjejer och killar att vara snälla mot varandra och vara snälla mot er själva.
Nobody is perfect..
// Sofia.
 
 

Kommentarer
Disa säger:

sv: har precis haft sportlov :)

2013-02-24 | 18:10:30
Bloggadress: http://ponnynempan.blogg.se
emilia.webblogg.se säger:

bra skrivet ! :D

2013-02-24 | 18:25:00
Bloggadress: http://emilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback