Om Sofia..

Hej jag heter Sofia och är 11 år jag fyller 12 den 24 januari. Jag har två syskon och en mamma och pappa och en hund och en katt hunden heter Stella och katten heter Loa. Jag gillar att göra sminkvideos och hålla på med smink och jag och Jonna har en youtube kanal som heter: Jonnasofia karlssonnilsson vi lägger upp sminkvideos och pratvideos och tävlingar och massor med videos.
 
Jag spelar också handboll det tycker jag är jätte roligt tränar 3 gånger i veckan och en match.
 
Och jag gillar att vara med kompisar.
 
Jag har en annan blogg med men bloggar mest på den här och min andra blogg är det bara att fråga om om ni vill veta adressen men bloggar mest på den här så kanske inte bloggar jätte mycket på min andra.
 
Favorit färg: Blå och rosa.
Favorit mat: Bakad potatis och grönsakssoppa.
Favorit djur: Gris.
Favorit sminkmärke: Maybelline new york och Loreal paris och Nordic cap och beauty och massor mer.
Favorit kändis: Justin Bieber älskar honom.
Favorit affär: Gina Tricot, new yorker.
// Sofia.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback