Dagen..

Hej skall snart sova men skall bara blogga först för vi har ju inte gjort det idag men jag har inte hunnit för att det kommer ni få höra nu. På morgonen hade min syrras skola öppet hus så jag följde med för föreldrar och syskon fick följa med och jag tyckte det var lite spännande att följa med för jag vill gå på den skolan sen när jag börjar högstadiet och tyckte att den verkade bra sen efter det var slut åkte vi till Cloetta och där köpte jag såna här kulor vet ni köpte 20 såna för 1 kr st billigt är det, det är ett av mina favorit godisar. Men har också varit på släktkalas ikväll.

Kolla på melodifestivalen idag var dom rätta låtarna som gick vidare.

Hörs.
// Sofia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback